All It
این وبلاگو برا همسن وسالامون درست کردیم وامید واریم که با نظراتتون ما رو در این کار راهنمایی کنید.
 
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : محمد جواد

 

صفحه نمايش رتينا 

 

 

 انقلابی که صفحه نمایش رتینای آی پد جدیددر دنیای تبلت ها به وجود آورده،مشابه تحولی است که صفحه نمایش رتینای آی فون های 4و4s در گوشی های هوشمند بوجود آورد. در مقایسه با آی پد 2 با رزولوشن 768*1024 پیکسل،آی پد جدید رزولوشن 1536*2048 پیکسل دارد.یعنی 4 برابر بیشتر در صفحه های 9/7 اینچی است.در واقع آی پد جدید 10 اینچی 1/3 میلیون پیکسل دارد که بیش از یک میلیون پیکسل بیشتر از تعداد پیکسل های یک تلویزیونFull HD دارد.از سوی دیگر هم تمامی اپلیکیشن های اپل به روز شده اند تا بتوانند با دستگاه هایی با رزولوشن بالا هماهنگ تر عمل کنند.اهمیتی ندارد شما از چه زاویه  ای به این صفحه نمایش نگاه کنید؛چرا که تمامی رنگ ها واقعی،بدون افت کیفیت،طبیعی و زنده همانند صفحه نمایش های باقی می ماند.                          

دوربين 5 مگاپيكسلي

 

 

دوربین جلویی آی پد جدید که بیشتر برای ویدئو- چت کاربرد دارد و کیفیت VGA دارد تفاوتی با دوربین نسخه قبلی ندارد. اما دوربین پشت دستگاه تغییرات محسوسی داشته است.با آنکه از نظر ظاهری آی پد جدید با نسل قبلی اش تفاوتی نکرده؛ولی حسگر 5 مگاپیکسلی آن غوغایی به پا کرده است.اپل دوربین جدید آی پد را iSight نامگذاری کرده است.این دوربین قدرتمند 5 مگاپیکسلی از همان تکنولوژی 5 عنصری که پیش از این در آیفون 4s  استفاده شده بود،بهره می برد.دوربین آی پد 2 قادر بود عکس و ویدئو با کیفیت 720 پیکسل بگیرد،در حالی که آی پد جدید عکس را با کیفیت 5 مگاپیکسل می گیرد.البته کیفیت عکس های گرفته شده با آی پد جدید به خوبی دوربین 5 مگاپیکسلی آی فون 4s نیست.اما بر اساس ادعای اپل،دوربین آی پد جدید قابلیت های جدیدی از جمله فیلتر هیبریدی اینفرارد، قابلیت تشخیص چهره، نوردهی، فوکوس اتوماتیک، لرزش گیر خودکار، کاهنده نویز تصاویر در حالت نور کم و ویژگی های دیگری دارد که امروزه دز هر گوشی هوشمندی یافت می شوند.ولی آنچه از عکس های گرفته شده با این دوربین مشخص است، کیفیت بسیار بالای آنها در مقایسه با دوربین های 5 مگاپیکسلی رایج است.

 

پردازنده A5X دو هسته اي

 

 

آی فون 4s و آی پد 2 هر دو مجهز به تراشهA5هستند؛ولی در نسل سوم آی پد به دلیل کاربرد پردازندهA5X تغییرات بزرگی در زمینه سرعت پردازش ایجاد شده است.A5X در واقع ترکیبی از یک پردازنده دو هسته ای برای محاسبات غیر گرافیکی و یک واحد پردازش گرافیک چهار هسته ای است.بنابر نتایج ارائه شده توسط اپل، A5X از تراشه رايج و مشهورTegra3  نزدیک به چهار برابر سریعتر عمل می کند.البته این نتایج فقط در حد ادعاست و اصلا مشخص نیست که اپل با چه معیاری این آمار را بدست آورده است.

 

 

 

باتري

 

 

اپل همه را با عمر باتری آی پد 1 سور پرایز کرد و بعد از آن،طراحان اپل،آی پد 2 را چنان تولید کردند که با وجود اینکه از پردازنده قویتری استفاده می کرد،همچنان همان مدت زمان عمر باتری را داشت.در آی پد جدید فضای بیشتری به باتری اختصاص داده شده است.اپل ادعا کرده که باتری آی پد جدید برای استفاده 10 ساعت از تبلت همراه با اتصال وای فای یا 9 ساعت برای اتصال   4G3/G  کافی است.پس به دلیل تجهیز آی پد جدید به نمایشگر بهتر و پشتیبانی از شبکه های ارتباطی پر مصرف تر و پردازنده قوی تر و پرمصرف تر، می توان نتیجه گرفت که باتری قدرتمندی روی تبلت جدید آی پد نصب شده؛اما چگونه اپل توانسته با ثابت نگهداشتن طول و عرض و افزایش اندک ضخامت آی پد جدید(حدود 6 میلیمتر) نسبت به آی پد 2 این چنین در زمینه باتری دستگاه موفق عمل کند؟ باتری آی پد جدید فضای بیشتری را در داخل دستگاه اشغال کرده که همین باتری بزرگتر موجب شده آی پد جدید نزدیک 50 گرم سنگین تر از نسل پیشینش شود.

 

اتصال نسل چهارم

 

 

بعد از تصمیم اپل برای تولید محصولات با قابلیت 4G،آی پد جدید اولین دستگاه تولیدی اپل است که با این قابلیت تولید می شود. همچنین این اولین آی پد خواهد بود که از عملکرد نقاط داغ ( hotspot ) پشتیبانی می کند؛ یعنی شما می توانید اتصال اینترنتی خود از طریق  4G3/G را تا 5 دستگاه دیگر از طریق وای فای به اشتراک بگذارید.ایجاد یک اتصال جدید می تواند به طور کامل از خود آی پد انجام شود. 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

کلیک
ساعت19:17---19 ارديبهشت 1391
من ارزو دارم این تبلت بخرم.الان گلکسی مینی دارم.چه طور شما میگین بده تبلت به این خوبی

سراب
ساعت13:01---18 ارديبهشت 1391
سلام میشه طرز جیل بریک ios رو بزارین؟

:)
ساعت12:59---18 ارديبهشت 1391
اصلا ایپد نخرید.من دارم از نظر ازادی صفر هستش.کلی سختی داره میخوای یک نرم افزار روش بریزی.

vampire
ساعت12:57---18 ارديبهشت 1391
تبلت فقط ایپد.

susan
ساعت15:40---17 ارديبهشت 1391
منم با ghost موافقم.

ghost
ساعت15:39---17 ارديبهشت 1391
اپل با همه دعوا داره برای حق اختراعاتش.
اینقدر به صفحه نمایش ایپد مینازه و با سامسونگ دعوا داره ولی سامسونگ وال جی براش این صفحه نمایش میزنن.


none
ساعت15:31---17 ارديبهشت 1391
فقط galaxy tab

سهیل.
ساعت15:30---17 ارديبهشت 1391
این ایپدم که نصف transformer prime
سی پی یو نداره.تگرا3 انویدیا خیلی بهتر.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما میتونین هر سوالی درباره بازی(از کرایسیس گرفته تا کمبات)ومحصولات الکترونیکی ومشکلات نرم افزاری وسخت افزاری از ما بپرسین.
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAll  It>> و آدرس http://allit.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 1140
بازدید کل : 152725
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1